Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Δέκα αγαπημένα... κάτι


1> Να κοιμάμαι κάτω από τ' αστέρια!
2> Να αφήνω το πετάλι και τα φρένα σε μια μεγάλη κατηφόρα!
3> Να χάνομαι μέσα στη θάλασσα μέχρι τα χέρια να μου δείξουν πως θα ήμουν 83 χρονών!
4> Να βλέπω, να μυρίζω, να ακούω, να διαβάζω και να θαυμάζω σκέψεις, ιδέες, κατασκευές, δημιουργίες...!
5> Να αφήνομαι στη μουσική και να χορεύω!
6> Οι αγκαλιές.
7> Τα παραμύθια. Να μου διαβάζεις. Να σου διαβάζω. Να τα ζω.
8> Τα μουσικά κουτιά και οι σαπουνόφουσκες.
9> Η μυρωδιά του γιασεμιού.
10> Το θέατρο.

Τα bloggers παίζει!
Μετά από πρόσκληση των Mermy και Μargo παρέθεσα κι εγώ τη λίστα με τα αγαπημένα κάτι μου...

Δίνω πάσα σε 10 blog(er)s για να γράψουν τα δικά τους αγαπημένα! Take 10!!!

Θα ξεκινούσα με τη Nelly αλλά την έχουν καλέσει κι άλλοι οπότε... +1 for me! xe xe

Π.....Ξωτικό
living athens
kryos
baςντικτιον
the..Art..of..π
Roadartist in athens
ουδέν αμιγές
mahler
talisker
βιολιστής στη στέγη




//photo k

11 σχόλια:

Margo είπε...

Γι αυτό έχουμε δυνατή ομάδα;)
Μου αρέσουν ΟΛΑ!
Αγκαλιά:)

Livingathens είπε...

Οι αγκαλιές !! δέκα αγαπημένα κάτι λοιπόν!! Καλημέρα

maximus είπε...

Το Νο 3 σας είναι ..υπέροχο!

Καλό σαββατοκύριακο :)

Tali είπε...

εγω παντως τυχαια το ανακαλυψα!!::)))
σε ευχαριστω που με σκεφτηκες και φυσικα θα παιξω..
μου αρεσουν πολυ τα παιχνιδια κι εχω καιρο να το κανω

φιλια πολλα

(καλα με το 8 ειμαι μαζι σου με χιλια!)

Roadartist είπε...

Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι γιατί έχει αρκετή θετικότητα..που μας λείπει :)
Αρκετά τα κοινά αγαπημένα, κ εγώ λατρεύω τα παραμύθια, τη θάλασσα, το γιασεμί, το θέατρο.. :) πέρνω τη πάσα και ευχαριστώ :)

mahler76 είπε...

οι αγκαλιές, τι γλυκό.
Πρέπει επειγόντως να παίξω είσαι η 4η που με καλεί χαχαχα.

ξωτικό είπε...

άαααα άμα αυτά είναι δέκα εγώ είμαι ο όσιος Ονούφριος !!!! χαχα
Υπέροχο παιχνίδι σ'ευχαριστώ για το σπρώξημο μόλις τελειώσω με τα ηλιοβασιλέματα θα παίξω κι εγώ σαν αγαπησιάρικο παιδάκι.....
Παίρνω τη μυρωδιά του γιασεμιού και την πληθωρική και καταχαρούμενη διάθεσή σου και αφήνω μια αγκαλιάααααααααααααααα !!!

kryos είπε...

Σ ευχαριστώ για την πρόσκληση kaya μου .... θα προσπαθήσω να ανταπεξέλθω :))

Πολύ αγαπησιάρικες οι αγάπες σου ... κόλλησα με τις σαπουνόφουσκες :) ... αποκλείεται άλλος να τις σκεφτεί :)

Ένα υπέροχο βραδάκι Σαββάτου θα σου ευχηθώ !!!

mermyblue είπε...

3,6,8,9.
ψήφισα και θελω αγκαλιά σε αντάλλαγμα κ αφού σ αρέσει θα διασκεδάσεις κιόλας :P
και κανένα μούλιασμα δαχτύλων στη θάλασσα πριν χειμωνιάσει δεν θα ήταν άσχημο
φιλιά μικρή!

logia είπε...

τι όμορφα πράγματα που αγαπάς!!!
ευχαριστώ για την πρόσκληση που θα μου έκανες!
έπαιξα και γω αυτό το παιγνίδι της αγάπης

σε φιλώ

{.πavλος.} είπε...

thn kalispera mou me eyxes gia kalo mhna...syntoma 8a paiksw...se eyxaristw kaya mou...filia polla kai agkalies pio polles :)