Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

F for ξωτικό


ξωτικό μου-σου-του,
δεν ξέρω τι πως και γιατί αλλά το πρώτο γράμμα ήξερα απ'την αρχή πως είναι για σένα.
έχεις αυτή τη μυστήρια δύναμη να αλωνίζεις στα παιχνίδια, να μπαινοβγαίνεις στον κόσμο τον απ' αλλού φερμένο και τούτον εδώ. δεν ξέρω πως και τι αλλά η ενέργειά σου έχει σχεδόν πάντα αύρα θετική. δωσμένη απλόχερα. δεν ξέρω πως και τι αλλά συχνά είσαι όαση για τα μέσα και τα έξω μου. δεν ξέρω πως και γιατί, μα όταν έζησα στο φεγγάρι σε συνάντησα. το ξέρω. δεν ξέρω πως αλλά να 'σαι πάντα έτσι. πείσμον στις όμορφες στιγμές. με αυτιά πεταχτά και μάτια λαμπερά. ζώντας μέσα στα παραμύθια. να 'σαι καλά.

k

3 σχόλια:

Roadartist είπε...

Τι όμορφο, τι όμορφο, τι όμορφο!!!!

Της αξίζει!!!!!!!!!!

:)

Margo είπε...

Ναιαιαιαι πανέμορφο και της αξίζει και σου αξίζει η αγάπη της:)

ξωτικό είπε...

Μωρέ kayούλι τι ήταν αυτό που μου'κανες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Που να κρυφτώ να κατακκοκινίσω με την ησυχία μου ;
Πόσο φτωχούλι μοιάζει ένα ευχαριστώ ....
Σαν τη ριζούλα απλώθηκες μέσα στη καρδούλα μου και με ανέβασες σε τρυφερούς ουρανούς ,να χοροπηδάω σαν...τα μαϊμουδάκια το...παλιοξωτικό !!!

ένα πολύ πολύ πολύ γλυκό φιλί !!!

un(F)orgettable.....θα μου μείνει αυτή η αφιέρωση !!!!!